sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Muistikirjamaaliskuu 3


Bannerin nyysin hupsistarallaa-blogista, joka myös toimii toisena tämän projektin pääjehuna.

Tänään aiheeksi annettiin keväänodotusfiilikset.
Ja mähän olen ihan fiiliksissä. Korak nukkuu päikkäreitä jo kohta kolmatta tuntia, jonka ansiosta olen ehtinyt tekemään tämän päivän muistikirjasivun jo nyt, eikä kello ole edes yö...ei lähelläkään.

Sopivasti sattuikin tuo tämän päivän aihe. Aamulla pääsin kiroamaan talvea, kun lapioin viime yön myräkässä sataneet lumet pihalta. Ja nyt tuolla ulkona paistaa aurinko keväisemmin kuin ikinä.

Mutta tässäpä siis sitten tämänpäiväinen sivuni:


Pohjana rypistetty silkkipaperi, jonka päälle läiskitty tarroja ja papereista leikeltyjä  juttuja. Tekstit tein ihan perus stabilolla...vähän levisivät tuohon silkkipapariin.

Löysin eilen muuten liimapuikon tuolta aarrearkuistani. Tuli tarpeeseen. Olin jo varautunut tekemään näitä sivuja laastarin, nitojan, jeesusteipin ja sinitarran voimin siihen asti että saan ahterini raahattua kauppaan liimaostoksille.

5 kommenttia:

  1. Kivan raikas ja keväinen sivu. Ei miulla kyllä tullut ikkunoiden pesu mieleen, ennenkuin nyt :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me muutettiin tähän nykyiseen asuntoon viime keväänä ja tehtiin koko alkukesä remppaa. Säästelin alakerran ikkunoiden pesua rempan loppuun asti ja sit oltiinkin jo niin viimeisillään raskaana että en sitten enää jaksanut alkaa rehkimään. Olen siis koko talven katsellut maailmaa utuisten ikkunoiden läpi. Kohta maailma kirkastuu :D

      Poista
  2. Hauskat 3 ensimmäistä sivua sinulla :)

    VastaaPoista
  3. "Vaunuja lykkivä äiti-ihminen arvostaa lumettomia katuja". :D Mä niiiiiiin muistan ton! Tuntuu ettei siitä oo kuin hetki, kun meillä oli vielä lapsilla tuplavaunut käytössä ja lumivallien ylitys sai kyllä kiehumaan; niin pään sisäisesti kuin vaatteiden alla hikoillenkin.

    Ihana sivu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen siis niin totaalisen kypsä noihin lumipenkkoihin. Monet kerrat miettinyt, että miten se lapsi pystyy vaunuissa nukkumaan kun menopeli heiluu ihan hulluna.
      Noh...on ainakin haba kasvanut tänä talvena kun on noita sotavaunuja puskenut tuolla hangessa :)

      Poista

Kommentoitavaa? Pistäppä tästä viidakkorumpu soimaan ja savumerkit taivaalle.